Întrebări Frecvente

 Cum plătesc?

Plata se efectuează prin urmatoarele metode:

- transfer bancar

- ramburs (numerar, la primirea coletului)

Ai posibilitatea de a salva în contul tău mai multe date de facturare, iar la finalizarea unei comenzi poți alege pe care să le folosești.

La momentul predării coletului către curier, ești înștiințat prin email că acesta se afla pe drum.

În plus, poți opta să alegi ziua și intervalul orar de ridicare a coletului.

 Am greșit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

În cazul în care comanda are statusul “Comanda finalizata”, poți solicita emiterea unei facturi cu date de facturare corecte, urmând ca factura veche să fie stornată și se emite o nouă factură cu noile date.

Dacă comanda încă se află în cos dar nu ai apăsat pe finalizare, o poți anula din contul tău, realizând ulterior o nouă comandă cu datele de facturare pe care le dorești. De asemenea, poți lăsa un comentariu în contul tău, în detaliile comenzii, rugând vendorul să modifice datele de facturare.

Pentru mai multe detalii, vă rugam să ne contactați.